En perfekt TV kväll

Så som bilden visar ser en perfekt tevekväll ut hemma hos mig, en timme bonde, 45 min andra och 30min paradise!

Men man kan inte få allt här i livet och de är väl kanske bra också för om det hade varit så skulle väl världen inte sett så fin ut. Så jag får nöja mig med att dela upp dem iaf. Men ikväll vart det iaf Bonde och Paradise, vilket jag har fasnat heelt för, älskar att sitta och störa mig på folk!



Idag har jag väl inte gjort så jätte mycket, hade tänkt vara lite duktig och plugga när jag kom hem men istället spenderade jag min tid tillsammans med Thomas.
Imorn har jag sovmorgon, kanske inte så himlans länge men en timme extra iaf.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0