En ny blogg är född!

Blev en sen uppdatering idag men jag har haft fullt upp med o hjälpa Ella med hennes nystartade blogg :D Hon var ganska lost på dedär så då lät hon mig ta över bloggen nån timma och ha fria händer till o fixa till den lite gran. Och PS-nörd som man är vart det headern jag la ner mest krut på. Det är ju faktiskt den man lägger märke till först.

Här har ni resultatet:


Vackrare människa får man leta efter alltså!!!
http://jafc.blogg.se/


Lite tidigare idag hjälpte jag dessutom Emma med hennes header. Måste nog börja ta betalt för dehär! Nej men faktum är att jag tycker det är så sjukt kul att jag skulle kunna hålla på i timmar! Så är det någon där ute som är sugen på en ny header ställer jag gärna upp (;



Nu tillbaka till verkligheten: imorn är det nationellt prov, men jag förstår faktiskt inte varför folk blir så nervösa inför de..? De är ju dom nationella proven som är slappa, man slipper plugga och det kan inte sänka betygen. Skulle det kunna bli bättre elr?! Nej du, jag tror inte det!

På onsdag ska jag in till stockholmo och fota mig!! Finns ju nån lite studio där som fotar gratis, dessutom fixar dom frillan och sminket (; Me like! Så det ska bli himlans kul. Ska åka dit me syrran, syrrans pojkvän och syrrans kompis. Och som ni förstår är det alltså syrran som bjöd med mig (;
Hihi, man måste ha en inbjudan ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh du är såå sööt! <3

Ska du åka buss eller bil hem? annars kanske vi kan samåka hem :)

Puss

2009-11-30 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0