Lördag

Gårdagen spenderade jag tillsammans med Thomas och vi kollade på filmen The Boat That Rocked som utspelar sig på 60-70-talet, filmen i sig var inte någon riktig höjdare, men när vi satt där och kollade slog det mig! Kan ni förstå hur kul det måste ha varit att leva under denhär tiden!?

Jag skulle nog aldrig kunna teleportera mig dit nu efter en uppväst tillsammans med mobiler, tven och internet. Men tänk er att växa upp under denna tid..
Internet var inte uppfunnet och man spenderade mer tid tillsammans (IRL) istället för att prata genom en skärm. 
 
Nej men det vore helt klart häftigt.



Ikväll så kommer Emma och Frida hit och vi ska kolla på den nya filmer Paranormal Activity, den verkar helt stört läskig och jag vågade knappast kolla på trailern. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0