Söndag

Det känns som att ju kallare det blir ute desto tråkigare blir det på helgerna... kan det stämma elr? Jo jag tror fan det. Elr så är det för att de e så satans mörkt ute så man blir så otaggad :O

Men jag var ju hemma shäälv igår kväll så då kom Ella, martin o jimmy hit. Satt vi o chillade fram tills typ.. 11. Å då fick vi skjuss till grind där det typ skulle vara nått me precis när vi kom dit skulle alla dra till norrköp..? Aa gick vi dit o jag träffa lite polare från klassen och sen vart vi deppiga och gick typ hem. Aa roligare än så vart det inte.

Idag ska jag typ leka med Thomas, elr sen ikväll iaf. Fram tills dess får vi se vad jag hittar på, kanske pluggar lite om jag känner mig så duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0