22:50

Nej men om man ska vara lite seriös då.. känner att jag varit dålig på skrivandet på länge.

Som läget ser ut nu håller jag på och fixar en ny header, hade varit klar för läänge sen om det inte var för att jag inte kan bestämma mig för vilken bild jag ska ha... men jag antar att den jag i slutändan kommer välja kommer jag ändå tröttna på efter några dagar och sedan byta... så det är lite knepigt detdär.

Jag har ju inte hittat någon vinterjacka än som alla vet men min syrra tipsade om en idag som hon och jag eventuellt tänker åka in och kolla på imorn (: Får hoppas att den finns, passar och duger uteseendemässigt.
Annars tar jag fan livet av mig!!!!



Ojoj, jag vet hur mycket folk hatar blogginlägg utan bilder men jag orkar verkligen inte anstränga mig så mycket så jag bjuder på ytterligare några bilder från..."fotodagen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0