15:31

Äntligen fredag och denhär helgen är det långhelg!
Vi är alltså lediga på månadg och det kan i vanliga fall vara den jobbigaste dagen av dom alla, inte bara för att de e måndag utan också för att lektionerna e helt störda...

Men men, vi är lediga och jag är himlans tacksam för det.
Idag fick jag dessutom reda från ett x-antal klasskompisar att jag varit med i norrtäljetidningen?? Även fast jag kollade igenom den imorse hade jag inte sett något. Men jag blev ju intervjuad av Ella i början av veckan och det skulle tydligen hamna i tidningen x) Hade jag ingen aning om men jag lätt iaf himlans smart om man läste mina "plugg-tips"


...och enligt mina kompisar är det jag som är ljudet (A)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAH klockrent! <3

2009-11-21 @ 17:13:52
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0