MysPys med Syster ♥

Asså så himlaskönt asså, efter idag känns det som om det inte finns någe alvarliga skoluppgifter kvar i skolan, känner verkligen att jag kan slapna av lite.
Jag hade ju redovisning i TK/datakunskap idag och det var nog den värsta redovisningen jag varit med om!! Jag brukar typ aldrig bli speciellt nervös när jag ska redovisa utan kan till och med tycka det är kul, och speciellt idag eftersom jag kunde texten typ hur bra som helt och det var lixom bara en redovisning på skoj (vi skulle låtsas att vi var försäljare och sälja en mobil) så lixom de var ju inga problem med själva faktadelen, men sen när jag gick upp där så bara försvann allt och jag vart skitnervös!
Vette fan va de berode på, men har typ varit helt skakad och nere hela dan på grund av en grej som hände igår mellan mig och Thomas, så gissar att jag hade lite opassande tankar i bakhuvudet under tiden som jag redovisade.

Åkte iaf och hälsade på min älskade syster idag efter skolan. Var riktigt länge sen jag träffade henne sådär själv, så det var riktigt mysigt (: ♥ Blev lite matlagning och matätning, och sen film och jordgubbar.

Nu ska jag nog ta en dush och sen ner i sängen och kolla på Bert-serien som jag lånade av Tessan ♥


Riktigt gammal bild på mig o syrran.
Så klockren bild eftersom hon aldrig riktigt varit den som kör dendär klassiska posen ;D

Älskar dej gumman!
Du betyder mest för mig♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi märkte det lite ;D Och fan vad ni är lika då?! :O <3

2009-05-27 @ 09:34:43
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Emma

Veet, skithemskt ;( <3

2009-05-27 @ 09:46:42
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Big sista

Åhh hjärtat så söt du är!! Var en super mysig kväll! <3 Måste göras om snart! :)

Skön bild ;P

Älskar dig gumms <33

2009-05-27 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0