Tisdagen den 5/5

Tisdag och även en dag närmare sommarlovet. Det är verkligen det enda jag kan göra nu för tiden, räkna ner. Dessutom har jag blivit så fruktansvärt skoltrött att jag har börjat nöja mig med ett G när jag lika gärna hade kunnat plugga en timme elr två och fått VG. Det skrämmer mig! Men jag får hoppas på att jag är lite mer taggad efter några veckors sommarlov.

Dagens skoldag är ett bra exempel på hur sjukt skoltrött jag är. Vi blev nämligen indelade i grupper förra veckan och skulle idag börja på arbeterna. Och jag och Emma S fick KrigsTiden så vi tänkte köra järnet idag men när vi sedan kom till skolan kom vi på att vi inte hade nån aning om vad som ingick i KrigsTiden elr under vilket årtionde den höll på. Så vi tyckte att en lunch på Pelikanen och en glass på Pressbyrån var ett bra sätt att ta reda på det.. elr inte. Men vi gjorde det iaf och jag ångrar inte en sekund xD Vi svullade varsin bakpotatis och satt sedan o snacka i typ 2 timmar innan det var läga ett dra vidare till skolan.


Så denna tisdag har varit hyffsat chill. Hade egentligen tänkt att jag skulle plugga lite matte, men jag fastnade i lägenhetsfixeri så tiden rann iväg och nu sitter jag här, mitt i den tiden då jag egentligen skulle behöva gå o sova.

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA du menar väl inte på allvar att du tror att det stavas "Prestbyron" ? ;) <3

2009-05-06 @ 17:15:19
URL: http://torstenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0