Söndagsmys.

Halloja!
Idag har jag verkligen mått toppen typ hela tiden! Vet egentligen inte varför efterosm jag har två redovisningar på Tisdag och det känns som om de kommer gå skit så jag borde egentlgien vara stressad över det.. vilket jag inte alls känner mig.

När jag vaknade i morse så tänkte ja bah; ja men gud va skönt, idag ska jag ju inte göra nånting så då kan jag bara göra klart alla kvarglömda skolarbeten osv.
Blev det så elr? Inte direkt, elr läst lite ur boken vi ska ha läst fördigt tills på fredag meda jag solade, men sen tyckte jag att de var viktigare att städa rummet än att plugga. Och sen tyckte jag att det var viktigare att städa andra delar av lägenheten än att plugg.
Men dedär e så typiskt mig att bara skjuta allt framför mig hela tiden. Inbilla mig att de e viktigare o göra vissa saker än andra saker. Men men, har ju klarat mig ändå. Nu ska jag iaf göra nått som har med skolan att göra, vad vet jag bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0