SöndagsHändelser!

Ojojoj, nu glömde Frida att utse veckans låt förra veckan. Det är inte bra asså, har gått åt alldeles för mycket tid till lägenheten nu och där har jag inge internet än så blir bloggen typ så fort jag kommer till Thomas elr när jag kommer hem. Men just nu föredrar jag lägenheten så det blir som en ond cirkel.
Igår var det iaf premiär för Anna och kolla in lägenheten och hon verkade uppskatta den xD fast eftersom vi varken hade tv elr data viste vi inte vad vi skulle göra, så vi gick upp till Flygfyren och köpte varsin Moody hahah xD jag vet, vi är inte riktigt normala utan ville känna oss som barn på nytt. Och en moody är lite varelse som är gjord av en balong fylld med mjöl, så den är jätte kul att trycka på! Haha aja, innan var vi iaf på Kina och käkade, typ skiit gott! Men jag har börjat tröttna på att man betalar fullt pris men sen ändå inte äter upp allt. Åt typ bara hälften av både varmrätten och efterrätten, så himla waist of money asså!!
Iaf så vart det premiärsovning i lägenheten och det var väl ganska chill, bara de att det tog typ 3 timmar för mig o somna. Men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0