Slappis Onsdag elr Jobbig Onsdag?

Idag har det nog varit den mest tråkiga skoldagen ever! Började morgonen med typ fysik/rast i 2 timmar, sen typ lite oseriöst klassråd och sen 3 timmars fysik (igen!)
Men jag och Emma tyckte att det kändes väldigt meningslöst att sitta där i tre timmar som sedan skulle sluta med att man ändå satt och flummade bort lektionen. Så vi tog vårat pick o pack o gick hem :D Men på vägen hem bestämde vi oss för att ta en liten promenad så då gick vi hem först till Emma och åt lite och sen gick vi iväg på prommisen (:

Senare när jag skulle gå hem, så började de ju sååklart regna! Men eftersom det typ såg ut som att det kunde sluta närsomhelst så bestämde jag mig för att lida mig igenom det och hoppas på det bästa, men när jag sedan kommer typ 50meter bort så typ börjar det ösa ner! och då var det såklart inte regn utan Hagel!! Asså good luck Frida! Så typiskt mig att ha sån otur, och dessutom hade jag bara strumbyxer på mig så de gjorde ont som fan! Men så slutade de som tur var ganska snabbt och jag kunde knata hem ostörd (;

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaa, va glad för att du inte gick hem när det blixtrade xD <3

2009-05-27 @ 22:49:21
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tuta på dej gumman <3

2009-05-28 @ 18:41:30
Postat av: Emma

UPDATE! <3

2009-05-30 @ 23:09:37
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0