Skor? Ja, tack!

Asså jag har blivit så sjukt förälskad i platåskor. Jämför man sånna med vanliga klackissar/pumps så vill man typ skänka alla sina tråkiga pumps till sin mormor, för det är typ där dom hör hemma (utseendemässigt.)
Dom e lixom båda snygga och sköna att gå i, även fast klacken typ blir 7meter lång. Jag har ännu inte kunnat införskaffa några för jag har typ haft den plattaste plånboken någonsin! Men nu är den någorlunda uppfylld efter studiebidraget satt de första offret får bli ett par som jag hittade på tradera.
Ska bara se till att vinna dom först.. :S


Kommentarer
Postat av: Emma

Bara du spar 140 kr till mig också ;) <3

2009-05-31 @ 22:28:17
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0