SjukHus?

Måndag, första dan på veckan och jag är hemma. Hemma från skolan alltså, och enligt Emma hade jag inte missat något viktigt. Thank God for that!
Anledningen till att jag var hemma idag var för att jag mådde skit illa i morse och spydde "/... och nej, jag är inte med barn, jag lovar. Men jag tror det var för att lågt blodsocker elr högt blodsocker elr vad man nu brukar ha när man går o spyr :P

Dagen har jag iaf spenderat med Sex And THe City avsnitt och glass o annan sjukhusmedisin. Jag och Emma var riktigt duktiga igår, vi var nämligen vid elljusspåeret och joggade. Var himla skönt att träna lite, var ett tag sen jag gjort det såhär frivilligt :P Men det gick bra och jag fick inge blodsmak i munnen som när vi sprang där med klassen :P

Nu ska jag käka lite middag och sen försöka vila bort den dumma huvudvärken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0