PengaBrist!

Asså KUL! Igår när jag o Anna va på väg ner till marknaden tänkte jag att jag skulle ta ut 100kr så man hade lite att spendera. Okej lixom, så kollar man på sitt "saldo Efter Utag" då har jag 23kr kvar!!! Jag hade räknat med att ha typ 400kr kvar, vette fan vart allt tagit vägen! Fast nu när jag gick in och kollade på min översikt över Kontoutagen så fattade jag .. jag brukar nämligen oftast bara köpa kläder och lixom sådana saker som jag är medveten om priset på, men denhär gången hade det blivit mycke typ kryddan och flygfyrenköp, då man bara plockar och betalar och hoppas på att pengarna räcker.
Det är lixom bara den 9 maj och jag är redan pank! LYCKAT FRIDA!




Kommentarer
Postat av: Emma

FRIDA DÅ! :O du som brukar vara duktigt på att uppdatera!!

2009-05-12 @ 18:19:28
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahahahha nu har du ännu mera pengabrist :P <3

2009-05-13 @ 17:48:07
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0