Mors dag!

Idag är det morsdag (: Inte nån speciellt dag alls tycker jag, men den ska väl firas lite diskret ändå. Köpte ett kort och två trisslotter till min mamma, borde hon bli glad över tycker jag!

Idag har jag iaf inte gjort sådär jätte mycket, mest legat och sola. Men eftersom det blir så jävla streekhett på våran uteplats så sprang man ut och in typ hela tiden och inbillade sig att det fanns nått viktigt att hämta inne elr byta radiokanal elr något liknande, men att det i själva verket var på grund av värmen som man gick in. Men men, sen åkte jag och thomas o köpte glass, gott gott :)

Nu ska jag snart åka till min mormor, ska vara lite släktträff där :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0