Hoho?!

Nu har jag preeecis kommit hem. Vet, jag har inte uppdaterat så noga den senaste tiden. Men nu ska jag göra det.
Igår blev det lite chillkrök och griullning i mitt gamla hus på rådmansö. Vi äger ju fortfarande så vi får fortfarande vara där tills den 16 juni. Så då passade jag på o ha fest där en sista gång! Vet inte om det blev lika lyckat som förra året men det var helt klart kul :D
Var ganska chill att bara träffa massa gamla bekanta och snacka gamla minnen, sånt som man lixom gör :D SKit mys :)

Nu har jag iaf precis kommit hem från Daniel. Jag och THomas var där en stund, så då blev det några drinkar och allmänt tjejsnack medans alla grabar drog in och spelade geutar hero, typiskt killa... ;/ Men det var lite trevligt :)

Så nu sitter jag o väntar på att thomas ska komma hit:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0