FreddagsChill.

Ååh vad skönt att det äntligen är helg!
okej det hade jag kunnat säga en vanlig helg men denhär helgen lär inte bli vanligt slappig helg. Har nämligen prov i naturkunskap på måndag och nationellt prov i matte B på tisdag. Dessutom ska jag till IKEA imorn så jag måste typ ägna hela denhär lördagen till att plugga, vilket jag inte gillar!

Igår så gjorde jag iaf inte sådär jätte mycket. Anna kom hit och vi tänkte gå på marknaden men eftersom det tog lite längre tid att sminka sig än vad som var planerat så kom vi ner alldeles för sen, så då gick vi till Borgmästarholmen där Thomas och han kompisgäng vad och grillade. Så var vi där till typ 11-12 för då började de regna, så då gick jag och Anna hem och svullade lite chips och melon, gott gott. Så sen blev det Linas Kvällsbok på och slagga, riktigt chill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0