Fredag Morgon

Fredag morgon och det är typ bara 7 timmar kvar tills det är helg! Har ju sovmorgon på fredagarna så jag behöver inte gå förrens om en timme och jag är redan klar, så vet inte riktigt vad jag ska göra fram till dess.
FÖrsta lektionen har vi idrott, vi ska typ köra bollsporter elr typ bollekar, *jippi*  min favorit! Elr inte, finns typ inte en käft som är så bollrädd som jag. Men men, måste kämpa för att få upp mitt betyg lite där eftersom det inte gått så bra för mig på idrotten hitills.

I helgen ska jag inte göra så mycket. Försökte bjuda hit Jenny så hon skulle få se lägenheten och sen kanske kröka lite om man hittade nått sånt. Men nej nej, då är självklart bruden upptagen varenda minut av helgen... men jag får väl bjuda hit henne nån annan dag (;
Jag lär iaf få endel att göra eftersom syrran kommer hem imorn från Spanien, så då ska jag träffa henne och sen på söndag ska vi in till IKEA så jag äntligen kan få avsluta fixandet av mitt rum. Behöver få upp några hyllor och köpa nån typ av tv-bänk och databord. Få se vad jag hittar, brukar oftast bara bli sånt jag inte alls behöver..

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :D



Äkta! :)

2009-05-09 @ 07:59:57
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0