.

Orkar seriöst inte bry mig om jag inte uppdaterar varje dag elr inte. Ni får vara glada över det som blir (;

De dagarna jag varit "borta" har jag ägnat i största del med att vara med anna. Hon kom hit i torsdags och då typ chilla vi massa och sen blev det IKEA igår, så då shoppade jag klart allt de som saknas till rummet så nu e jag i stort sätt helt klar!! :D SÅ himla skönt.

Iaf så sov hon här igår mä för vi kom på att vi ändå inte hade nått o göra, så istället för o sitta på varsit place så bestämde vi oss för att ha tråkigt tillsammans ;D Nej men de vart roligt, hade kanske kunnat bli roligare om vi hade tagit oss i kragen och gått ut itid istället för att som vanligt alltid skjuta allt framför oss, så de slutade med att vi satt hemma en kväll till... xD
Sen idag blev det solning! Och vi bara rååkade se "18års gräns"-skylten efter att vi hade solat... oj vilken osis (; 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0