Dåligt, jag vet!

Hur kunde detta ske?! Att ajg skulle missa 4 hela dagar utan att blogga :O! Jag tänkte efter att jag hoppade första dagen att man kan ju behöva lite semester nån gång och hoppade att skriva då, men så blev det en dag till och en dag till. Aja, nu är jag tillbaka och ska försöka komma igång ordentligt. Kom dessutom på att jag inte läst en enda blogg sen jag skrev sist, så jag har endel att ta igen.

Hittills har det inte hänt sådär jätte mycket iaf. Thomas tog körkort i Tisdas :D och sen i måndas flyttade vi in helt i lägenheten, känns verkligen jätte skönt :)
Imorn blir det Rixfm, så jag och Anna och hennes pojvän ska in och kolla. :) Lär bli skoj.

Nu ska jag kolla klart på några Sex and the city avsnitt och sen slagga <333
Lovar att fotta imorn (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0