BioTime!

Äntligen är det långhelg! Egentligen borde jag inte tycka det är sådär superduperskönt som man brukar tycka eftersom jag varit borta från både måndag och tisdag, så jag har ju nästan haft ett helt lov. Men men, skönt är det och det känns lite overkligt. Känns typ som om man har sommarlov men att idag gick man på nån 3 timmars kurs i nått tråkigt.

För att hylla denna långa helg bestämde jag och Thomas (elr snarare Thomas, jag bara sa ja och fråga när den började) att vi skulle gå på bio. VI ska se Änglar och Demoner verkar vara en himla bra film. Den ska ju tydligen vara lite som Da vinci koden och den är verkligen i stil med min typ av film (när det handlar om action filmer), lite såhär problemlösar.
Me like!

Ni ska få en bra poängsättning senare när filmen är sedd, men för att komma i fas kan ni kolla in trailern så läng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0