19 Maj

För att vara på den säkra sidan bestämde jag mig för att vara hemma idag. Kände mig faktiskt lite risig imorse men känner mig dock bättre nu :)
Har dock inte fått mig så mycke vila idag eftersom vi har matteprov imorn och måste ju plugga till det, skulle vara så hiimla skönt om jag skulle få mvg på detta, och det känns faktiskt som om det skulle kunna gå (; *skryt* *skryt*

Men så i morse när jag låg och kollade på lite Sex And The City avsnitt så slog det mig! Vi går ju bara till onsdag denhär veckan!!! Jag ska alltså bara gå en dag denhär veckan :O fett chill (;


Kommentarer
Postat av: Emma

Har svininfluensan försvunnit nu eller? :P Hahahahhaha xD <33

2009-05-19 @ 17:36:56
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0