Visste du att...

Hahhaha, hittade en liten rolig "Visste du att..?"-bok, där det fanns allt från rolig och tråkig fakta till pervers och torr fakta. Pervers som jag är tyckte jag den perversa delen var mest underhållande och hittade en rolig faktadel som jag tänkte dela med mig av xD

Där stod det bland annat att: man har obsaverat att onani hos hundar, katter, piggsvin, elefanter och till och med delfiner (som onanerar genom att hålla penis i strålen från vattenintaget eller gnida den mot botten av bassängen) är vanliga händelser i djurlivet :|
Hahaha!!!
DESSUTOM stod det självstimulans (onani) kan förekomma flera gånger per dag hos en del SPÄDBARN, och protesterar ljudligt om man försöker hindra dem, enligt forskare. Euw, asså de e inte roligt, de e bara sjukt!

(lägg märke till att jag i princip bara skrev av ifrån boken.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha, du har dålig humor! (; <3

2009-03-19 @ 22:14:37
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0