Värsta veckan i mitt liv!

Aa, så när man ligger och typ har det så bäst som man kan ha när man är förkyld så kommer en massa skolarbeten och bara rullar framför ögonen på mig! Fick typ panik, kom på att jag hade massor att göra innan helgen!!! :O

♣Plugga ikapp i matten

Göra klart ett glömt TMS arbete

Plugga in massa fakta till en engelska redovisning

Göra klart ett par Idrottsuppgifter så snart som möjlit

Välja klart alla de valen jag ska välja tills 2:an och 3:an

Göra klart en prototyp till våran Lampa vi ska göra
- om inte min grupp han klart med den igår



Aa, mer kom jag inte på, men ni kan gärna få säga till om jag har glömt något..

Kommentarer
Postat av: Emma

Shiiiiiiiit! Engelskan, ska sitta typ hela dagen imorn med den, loovar (a)<3

2009-03-25 @ 21:53:51
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0