Vår!

Som vanligt fick man sitta och vänta på bussen i typ 20min bara för att pappa börjar jobba 8 och mamma jätte tidigt på morgonen. Men idag var det faktiskt helt ok att sitta där i busskuren. Eftersom det är lä där inne och ett perfekt läge för solen att lysa in precis på en så var det hur skönt som helst att sitta där, så när väl bussen kom så höll jag nästan på o glömma den.


Solbrillerna åkte tillochmed fram!


Vi hade ju som vanligt resurs första lektionen på fredagarna så jag sprang direkt iväg till datasalen och skrev ut några stödord till ett engelska-arbete. Så efter det gick jag iväg till Anna som också hade resurs, så fyllde vi klart våra valblanketterna. Och det blev:
1-2:a perioden- Historia A
3:e perioden- Inför körkortet
4:e perioden- Styrketräning
5:e perioden- Min framtid
6:e perioden- Foto

Känns himla soft faktiskt för alla de lätta kurserna ligger i 3an - eller den enda jobbiga e ju egentligen Historia A -  så jag är himla glad nu att jag inte valde CIB-paketet :P Hade typ dött (:
Så hade jag o Anna typ 40min kvar på våran resurs så vi tänkt såklart att det är ett bra tillfälle att plugga ikapp lite (:
Elr inte.. vi bänkade oss vid en utav medias datorer och posade lite! Hahaha, fan va kul det var med alla sjukt roliga eftekter som fanns!!! Men dom tänker jag inte bjuda på (: Vill bara med denna bild bevisa att jag faktiskt varit med Annii idag (;

Kommentarer
Postat av: aanna

haha bevis på att du vågade dej in på media öhmm, haha lobe you<33

2009-03-27 @ 22:46:31
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0