Välja?

Asså seriöst. Idag vart största delen av skoldagen ägnad åt information om de olika inriktningarna o skolvalen. Åh till en början var jag ganska klar med valen, har ju redan från början bestämt mig för Design och Konstruktion inriktningen, men sen ska man välja att antingen ha fördjupningar inom de ämnena, eller ett CIB paket (ingår Matte D och E, och fysik B) eller induviduella val. (två av de ska man välja)
Tänkte direkt bah; aa men jag väljer fördjupning och induviduella val (eftersom jag är sämst i fysik). Men så börjar ena läraren snacka på om hur bra det är o ha dedär CIB paketet o massa skit, så nu är jag typ rå osäker på vad jag ska välja "/.... för asså jag vill rågärna läsa matte D o E, men INTE fysik B :O
Hatar dehär asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0