Helgplaner

OKej, dagen vart inte ett lika helvete som jag trode att det skulle bli. Jag stod ut med dagen riktigt duktig och börjar känna mig friskare faktiskt (:
Jag fick tillbaka min rapport som jag gjorde förra veckan och kan med stolt ton skryta med ett VG! Kanske inte så mycket att skryta med, men men (; Dessutom kom jag Erika äntligen på hur vi ska göra våran lampa på projektet :D! Den ska bestå av fem stycken tärningar som vi gjort i asralit, och dom ska lysa, så har vi staplat dom lite slarvigt på varandra. Blev riktigt coolt faktiskt :D Bjuder kanske på en bild nästa vecka ;)



Som jag skrev tidigare i bloggen så ska denhär helgen ängnas endast åt mina älskade vänner och kan säga direkt att det vart fullbokat på två röda! Så nu ska jag skryta om hur populär jag är. haha, men imorn ska jag iaf vara med Jenny och sedan på lördas morgon ska hon och jag vidare på en hopptävling där vi ska vara funktonärer :P Vi ska ta tid på när hästarna hoppar, och jag vet inte riktigt om det var en så bra idé att sätta oss där, eftersom när vi väl kommer igång med allt flams så lär dedär tidtagaruren vara bortglömda ganska snart xD! Aa, vi får helt enkelt se hur det blir (;

Sen på lördagskvällen så ska jag vara med Anna, får se vad vi hittar på (; Men hon lät ganska sugen på fest så får väl se vart de hela slutar ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0