Vårkänslor

Halloo :) idag är det Måndag, för er som inte redan listat ut det. Ännu en start på en ny vecka. Känns som om jag skriver det hur ofta som helst, "Idag är det måndag", men det är väl bara bra kan jag gissa, ju snabbare blir det sommar (;

Idag kändes det faktist som om sommaren är riktigt nära, iaf våren. Iofs så sken inte solen men det var tort på vägarna och jag vågade äntligen ta fram mina vårskor :D Så hittade jag en låt som jag kommer ihåg att jag verkligen pressade sönder någon sommar, var för säker 2-3år sen och jag hade en sån himla crush on Bow Wow under den sommaren, vet inte hur många bilder jag hade på han på min data då.. men jag ska inte klaga, han är ju snygg satt ;D

JoJo vs Bow Wow - Baby it´s you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0