17 Mars

Asså jag blir så himla ledsen! Jag följer typ skit sällan serier o sånt, men så när jag väl gör det så lägger tv-serien bara av!! :O Snackar ju såklart om Andra Avenyn... är sista avsnittet på de idag och jag missade förra veckan! Men som det låter så ska det ju bara vara en pause... hoppas det iaf!!

Fick sluta lite tidigare från skolan idag eftersom jag hade typ prov sista lektionen och då kom Parman till koridoren o hälsa på (: Alltid lika trevligt att träffa han asså ♥ :D
Imorn har vi resursdag och jag hade faktiskt himla gärna velat vara hemma från de men ligger typ efter i matten o lite annat så kan vara skönt o slippa göra de hemma :P Plus att vi teknikare såklart måste ha matte ändå, även fast alla ändå kommer sitta med det hela dan.. så typiskt Biggan (matteläraren) o inte kunna hoppa en enda mattelektion ;/


                              

Hahaha, jag o Emma hittade dehär stenarna när vi var inne och frågade om syon, hahah, kunde inte hålla oss från skratt direkt! Pervers humor som man har xD.. elr jag iaf..., vet inte om Emma tolkade det på samma sätt som jag gjorde xD

Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-17 @ 19:22:06
Postat av: Emma

Hahahahahhaha hur fan tolkade du det om jag får fråga? :P <3

2009-03-17 @ 19:33:39
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0