Sola

Idag var jag och solade med Anna ju :) Fast var inte lika skönt som jag hade trott att det skulle bli, eftersom jag först nästan svettades när jag kom in på badhuset eftersom man blir typ varm när man går utomhus o sen när man kommer in där det redan är typ schtek hett så dör man ju typ. Så då var det inte så skönt att sedan behöva lägga sig i ett kockande solarie.. men men, det gav resultat så får väl vara nöjd ändå. Jag o Anna var iaf hungriga som vanligt så vi sprang först in på Kryddan och köpte lite muffins :D

Typiskt oss o alltid behöva svulla :P

Men det vart ändå inte så mycket umgås (som jag skrev igår) för Anna fick typ jätte bråttom eftersom hon var tvungen att åka med tio i fem bussen. Men vi han iaf ses en liten stund :) Och planera lite inför Birka Paradise :D <33

Kommentarer
Postat av: aanna

sög att vi bara hann va så liten stund men de blir mer i helgen gummsan :D puss<3

2009-03-12 @ 19:51:03
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0