Sjuk!

Första dan på veckan startade inte så bra iaf. Elr den startade kanske bra, hade prov på förmiddan och det gick typ jätte bra kändes det som :D! Men sen började den svaga förkylningen jag känt under söndagen att ta tag i mig ordentlig. Och de sista lektionerna vart stört jobbiga, jag lovar att det är Emma som smittat mig eftersom hon typ gick i hosta hela förra veckan xD Men satt hon o jag satt typ o snora ikapp hela mattelektionen, haha :D Kan inte ha låtit speciellt frächt när båda två halft satt o snora ner bänkarna.
Men jag har iaf bestämt mig för att vara hemma imorn, mot min vilja eftersom jag tror vi har per-åke och hans lektioner vill man inte missa i första taget.. elr jo de vill man, men man inte hamna efter direkt xD

Snart kommer iaf Thomas och Danne hit (är hos Thomas) så då ska vi dippa lite, och jag ska försöka att inte smitta dom, men lovar inget (;

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahhaha ;D <3

2009-03-23 @ 21:11:53
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0