Sammanställning

Eftersom jag inte igår fick något tid eller möjlighet till att ordentligt uppdatera er om min och Thomas ett-års-dag s tänkte jag göra det nu istället :)

Det började med att Tessan kom och hämtade mig i skolan och vi åkte sedan till hennes lägenhet för att hon skulle visa hon och hennes pojkväns lägenhet (nu när den typ är helt klar) så lovade hon att hon efter det skulle följa med mig ner på stan för att köpa en pressent till Thomas, men tiden rann iväg och helt plötligt var kl halv 6!! (och affärerna stänger 6) så Tessan valde att inte följa med och jag sprang ner på stan och köpte ett tvåpack BjörnBorg kallingar och ett packet med Geisha. Sedan sprang jag vidare till Thomas som hade sagt åt mig att vara hemma Seeenast 7!! Så jag gick dit och vi böt pressenter, och jag fick somsagt ett par Chanel örhängen.

Efter det sa Thomas att vi skulle gå och äta - men han sa inte vart, även fast jag kunde gissa att vi skulle förbruka hans Biosupé-biljetter och gå på Trädgårn. Efter att han hade lett mig genom typ hel stan bara för att förvirra mig lite extra så slutade det ändå vid Trädgårn som jag trott (;
Iaf så beställde jag rökt sidfläsk, som jag tyckte lät ganska gott :) Men sen när dom kommer in med maten så får jag nån himla Musselsoppa!! :S Jag vågade såklart inte säga till utan åt snällt min mat. Men det var faktiskt himla gott så jag ångrar inget :) Men jag är glad att jag redan hade provsmakat min första mussla hemma hos Jenny i helgen, för annars hade jag fan börjat grina xD

Sen när vi hade ätit klart så gick vi vidare till bion och vi såg En Shoppoholic Bekännelse, den var jätte bra men väldigt lång, över 2 timmar till och med. Men om den hade varit kortare hade den kanske till och med fått en 9:a ;)




     Musselsoppa                                                           Efterrätt


Jag i mina grymt fina Chanel (:

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, va fina! (; <3

2009-03-31 @ 21:51:27
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0