Questions!

1. jag har insett att min senaste kyss... var en ren hälsningsfras
2. jag lyssnar på... musik?
3. jag pratar med... Mattias just nu faktiskt
4. jag älskar/tycker om... Anna!!
5. min bästa vän är... ANNA! :D
6. min första riktiga kyss... var jobbig ok inte god alls!
7. jag avskyr när folk frågar... om hjälp, för jag fattar sällan mer än nån annan.
8. kärlek är... när man gillar varandra jätte mycket! :D
9. äktenskap är... något för de vuxna
10. någonstans, tänker någon... fan vad jag ångrar detdär.
11. jag kommer alltid... älska min bästa vän!
12. jag är hemligt förälskad... i?... varför skulle jag berätta det för er när det är en hemlis..?
13. sist jag grät var... när jag kollade på Patrik 1,5
14. min mobiltelefon... är till salu, så om nån vill köpa den så skicka iväg en komentar ;)
15. när jag vaknar på mornarna... klickar jag på snooows och somnar lika snabbt som jag vakna.
16. innan jag går och lägger... mig borstar jag tänderna..?
17. just nu tänker jag på... …ehm, vad jag ska svara.
18. bebisar är... olagligt söta!
19. idag ska jag... läsa igenom toften
20. ikväll ska jag... läsa igenom toften?
21. imorgon kommer jag... ha lektioner inne på el xD
22. jag vill verkligen... ha sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Yay! Mattias:D

2009-03-03 @ 15:56:04
Postat av: anna

mattias sluta lek, jag fick va mer på fler än dej så ha haa HAAA!!! älskar dej babyy<33

2009-03-03 @ 18:16:15
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0