Plugg, plugg, plugg... består inte livet av något annat?

Är det inte det enda så är det de andra.. har Toft prov imorn och började plugga först idag typ, iofs så är det inte speciellt mycke avancerat men man vill ju ändå få bättre än G :P
Idag vart det iaf en lugn dag, började dagen med 2 timmars matte vilket var ganska bra eftersom jag börjat halka efter lite. Sedan vart det svenska och därefter Fysik. Vi fick dessutom sluta lite tidigare :D så jag, emmorna och frida bestämde oss för att gå ner till Landkrabban och fika (: Himla mysigt ^^,
När jag sedan kom hem var det bara att sätta sig med toftboken direkt, inte min favoritsyssla direkt men de kändes roligare att plugga Toft iaf än o plugga fysik elr nått där man inte fattar ett skit xD
Nu ska jag gå och lägga mig sängen och läsa igenom alltihopa igen så går det nog bra imorn :D
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0