Pengabrist? jaa

Asså blir lite irreterad nu, fick ju mitt studiebidrag i måndas och jag kommer inte kunna använda den nånting på två veckor :|
Jag ska ju me Anna och åka Birka Paradise den 20:de - vilket lär bli sjukligt kul - men för att det ska kunna bli sådär sjukligt kul måste man ju kunna shoppa och för att kunna göra det så måste man ha pengar så jag blir tvungen att spara alla pengar jag har nu :O Inge kul alls "/ 
Men jag ska hjälpa mamma att sälja lite hästsaker och då kommer jag få nån procent på det :) Fast då ska man ju få det sålt också ;/..

Nu ska jag snart ta bussen in till Thomas eftersom jag glömde alla mina skolböcker där "/ så lär det bli en masa pluggande. Får väl se hur det blir med det (;




Kommentarer
Postat av: matilda

åå, jag hatar att inte ha pengar !

2009-03-08 @ 22:51:19
URL: http://matildakines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0