Onsdag

OKej, dags då för en liten uppdatering av dan :D Den gick ganska snabbt faktiskt, även fast vi sista lektionen hade 3(!) timmars fysik, men det gick somsagt väldigt snabbt och jag fick super mycke gjort :D Vilket är väldigt skönt eftersom jag nu inte behöver jobba lika mycket hemma!

Imorn ska jag och Anna gå och sola :) Kanske i största del mest bara för att umgås, men då slog vi iaf två flugor i en smäll xD Ska försöka få me henne o basta också :D  Skulle vara himla skönt, eftersom det är så kallt och tråkigt utomhus nu så är det så skönt o sätta sig i en bastu . Så även om hon inte tänker göra det gör det med mig så gör jag nog det själv iaf (;

Snart ska jag ta bussen in till Thomas :) Vi hade egentligen bestämt att vi skulle sova här inatt men så skulle han o Danne gå o kolla på en fotbollsmatch... så jag får väl offra mig då och komma in till han istället :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt när skola och jobb går snabbt och tråkigt när fritid går snabbt.

2009-03-12 @ 17:31:59
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0