Onödig dag became nödvändig dag

Idag var det då tänkt att vi smarta teknikare skulle ägna en hel dag hos osmarta elare som skulle lära oss om ellära... vilket visade sig senare att vi redan kunde typ allt om.. :O hur nu det kan komma sig.."hmm"
Iaf kände jag att detta var en väldigt onödigt sätt att fördriva tiden på - när jag hemma har flera arbeten som ska fixas till - så jag bestämde mig för att gå hem. Så jag gick hem till Thomas och vi kollade på Scary Movie 2. Sedan gick vi ner på stan och kollade lite i affärer :P jag fick ju mitt studiebidrag igår så kände att jag var tvungen att spendera lite pengar.
Köpte äntligen mina efterlänktade tygskor, vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska köpa det men att det aldrig blivit av. Men så idag bestämde jag mig för att köpa dem :) Inte för att jag kommer kunna använda dom på säkert ett bra tag, men då slipper jag iaf köpa dom senare :)



129kr på H&M, kände att jag gjort ett riktigt fynd .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0