Offenciven 28/2

Igår var det fest på Offenciven ju och de var ju himla trevligt :) Kan inte påstå att det var roligare än förra offenciven-festen och inte direkt värd pengarna. Men det var iaf roligare än vad det hade varit o vara hemma tror jag. Riält sliten känner jag mig iaf idag, eller snarare sönder trampad. Det första som hände när jag kom in på dansgolvet var att nån lite unge trampade mig på foten med sin typ knivvassa klack två gånger och blåmärket jag har där nu är inte vackert! Och senare skulle nån annan liten unge upp och hänga sig i bjälkarna och sparkar till mig rakt i ansiktet, elr i örat typ. Fan va arg jag var då asså!
Innan vi åkte dit var vi hos Frida och något otaggade vi var i början då, vi kände oss typ mer taggade på att bara sitta där i soffan och svulla och kolla film, vilket vi också gjorde ett tag innan resten utav tjejerna kom xD Men så när dom andra kom då så började vi tagga till lite och började känna oss riktigt sugna på fest :D

Sötflickor :) <3


Elin och Matilda

Kommentarer
Postat av: matilda

neeeej men friida, haha du måste ha NÅN snyggare bildän nr2!!?? ta bort XD

2009-03-01 @ 16:40:28
Postat av: Frida

Vadå:O? Jag tycker den var fin på dig :) Tihii<3

2009-03-01 @ 19:28:16
URL: http://breiden.blogg.se/
Postat av: Frida

svar; haha okeej, tar med den till skolan imorn ;) <3

2009-03-01 @ 20:19:16
URL: http://torstenssonfrida.blogg.se/
Postat av: Mattias

Snygg du e på bilden högst upp :D

2009-03-02 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0