Nyfärgad.

Torsdag idag och det var en himla lugn dag (känns som jag sagt så om alla dagar denhär veckan). Vi hade iaf Toft prov första lektionen och det kändes som om det gick himla bra faktiskt :D Elr bättre än förra tror jag iaf :)
Det var egentligen tänkt att jag och Anna skulle gå och sola idag men så blev hon sjuk :( - fick halsfluss för typ 200gången :S - så jag drog med mig syrran istället :P Så fick hon färga mitt hår sen också  (; Så nu har jag nyfärgat hår, har inte orkat kolla på det så mycket än eftersom jag inte fixat till det eller nått.

Ser inte så blont ut på bilden kanske men blir himla bra med den tycker jag :)

Planerna för kvällen lär iaf bli att plugga matte... så ni får gärna störa (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0