Ny Stil!

Som ni ser har jag ändrat lite på min blogg och jag känner mig ganska nöjd :) Kan hända att det sker vissa förändringar igen :P men men..
Blev det bra?

Jag var ju och lämnade ut CV idag och det gick ganska bra, hade med mig 6-8st tror jag och alla fick jag iväg, vet dock inte om alla som tog emot dem var speciellt seriösa men nu har jag iaf störra chans att få ett sommarjobb än innan. Ska skriva ut några fler när jag kommer hem och lämna ut lite fler nån gång i veckan :)
Innebandy matchen som Thomas hade idag blev också lyckad, dom vann med 12-9, men måste erkänna att det var en himla spännande match ändå :D
Planerna om att jag skulle till Frida ikväll blev inställda, har haft ont i huvudet i princip hela dagen, och det har varit sån här jobbig huvudverk som sätter sig bakom ögonen så jag har typ sett dubbelt hela dan :(. Men så därför hade inte jag någon lust att gå dit och sen behöva vara tråkig bara för att jag har så ont. Men det kommer säkert fler tillfällen :)♥

Nu ska jag och Thomas åka hem till mig och kolla lite film och poppa popcorn. Hörs imorn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0