Helgen v.12

I helgen har det som sagt hänt endel. I fredas vart jag tvungen att sluta tidigare från skolan och åka till Anna, eftersom vi vid 3 tiden skulle ta bussen in till stockholm där båten gick. När vi väl kommit på båten, efter många minuters väntan så gick vi till hytten. Vi hade då en typ 3:e bästa hytten med stort fönster osv men med fyra sängar så blir det ändå ganska trångt.

Såhär såg jag ut under kvällen

Jag o Anna hade ju självklart räknat med att det skulle finnas ett tiotal killar i våran ålder iaf så vi var ganska lugna till en början och tänkte bara att vi skulle kunna ragga upp några sånna istället för att hänga i baren med en massa 40åriga fyllon. Men inte fan fanns det några killar i våran ålder! Tills vi hittade två killar som faktiskt går på Roden :O elr ena gör det iaf. Men lixom, hur stor är chansen att två killar, som vi festet med en gång innan, hamnar på samma båt som oss..? Den risken är typ noll! Men iaf så hängde vi lite med dom... de gångerna vi visste va dom va då :P Men de va kul iaf :)

Vi kom isäng nån gång runt 3-4 tiden och vaknade vid typ11-12. Så då gick vi och käkade lite lunch o sånt. O fan va förvånade vi blev när typ alla kvällen innan var Råååpackade och nu på morgone började supa lika riält som dom gjort ikvällen innan!!! Hur fan orkar dom lixom!? Haha, vuxna människor xD

Vi drog iaf till taxfreen och shoppade lite. Jag kunde äntligen köpa min efterlänktade  DKNY perfym som jag har velat ha i säkert ett halvår nu, så nu kunde jag inte längre bestämma mig för den röda eller den gröna så då fanns det istället ett smart paket med båda :) Billigt o bra och sen köpa jag ett par solisar!


Sen när vi kom hem (som jag skrev i förra inlägget) så åkte jag till Frida på tjejmidda som slutade med fest :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0