God Morgon

Hallo! Ännu en ny start på dagen och jag är redan klar (08.10)!  Ska gå vid halv 9 ungefär... fast kanske till och med lite tidigare eftersom vi ska vara på el idag, vill ju inte riskera att missa informationen om vart vi ska vara så att jag sen står där som ett frågeteckan :P
Till frukost blev det iaf apelsinjuice och en skagenrörsmacka, riktigt gott (: Men nu känner jag mig istället illamående, gjorde det nästintill hela dan igår också så får verkligen hoppas att jag inte håller på bli sjuk :( Har verkligen inte råd med det.
Aja, nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå vidare till skolan :)

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahhah hörde det, snackade med stöp nyss. fan va värdelöst! x)

2009-03-03 @ 12:30:43
URL: http://torstenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0