Fy Fan!

Alltså jag blir typ Aldrig riktigt förkyld, har kanske bara blivit det två-tre gånger. Men annars så går den typ över bara jag är hemma en dag. Men efter igår har min förkylning inte blivit det minsta bättre :S Är typ dubbelt så dåligt idag än vad jag var igår, och då har jag ändå bara legat o sovit hela dan idag.
Ska vara hemma imorn också, fast då lär jag iaf inte missa några lektioner eftersom vi ska till Uppsala universitet så jag är nästan glad att jag har en anledning att vara hemma (;

Idag har jag somsagt inte gjort så mycket, elr när jag tänker efter så har jag faktiskt gjort det. Elr fick reda på sen igår kväll att mamma o pappa skulle på lägenhetsvisning idag på terassen så då kunde ju jag faktiskt hänga me eftersom jag ändå var hemma. Och sen efter det så ringde min syster och undrade om inte jag ville följa med och kolla på hennes och hennes pojkväns ny lägenhet, eftersom den typ är färdig tapetserad och sånt nu (: Himla fin var den iaf.


Nej nu ska jag nog gå och snora lite mer och kolla på tv elr nått (:
// <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Men du missade ju att träffa mig om du var i Uppsala :O

2009-03-25 @ 17:26:34
URL: http://folkeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0