Fredas-morgon

Äntligen fredag! Nu ska jag bara klara av skolan som väntar och sen är det enkligen helg! :D
Jag har dessutom sovmorron idag så kunde sova ut lite gran :) sen har jag har gympa första lektionen så de är fett skönt, fast jag blir alltid så himla seg efter de o då är det ju inte så himla kul att behöva gå o vara seg resten utav dagen men men...


Imorn har jag o Anna iaf bestämt att vi ska vara, så vi ska försöka leta upp någon fest eller liknande .. få la se hur de blir iaf :)
Aja, nu ska jag gå och fixa till håret och sen gå till skolan :) Baayy! <33

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt med sovmorgon.

2009-03-13 @ 10:25:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0