Fredags Dans

Pardans... varför får jag alltid dålig vibbar av det? Antingen är det nått som sitter i sig från de unga åren på skolan då man var livrädd för pojkarna i ens klass och vägrade hålla hand... Vi hade iaf pardans på schemat till gympan idag. Vi skulle dansa bugg... fy fan! Men ska jag vara helt ärlig så gick det skit bra och det var typ skit kul xD
Dock var vi tvugna att ha gympa tillsammans med Sam Ekonomi, gjorde inte direkt saken bättre :O!! Men det visade sig vara helt okej det me :)

Tjejerna skulle ställa upp sig på ett led och killarna på ett led mitt emot och jag fick ju typ panik när jag såg att jag skulle få dansa med -----, men man fick byta partner typ hela tiden så det var lugnt och efter ett tag började det bli himla kul... när man kunde stegen iaf xD

Efter det heta danspasset fick vi tillbaka våra Idrottsprov... USH!!! Asså, jag trode inte dethär om mig sälv men jag fick IG... okej, jag hade egentligen inte räknat med mer eftersom det kändes som om det gick jätte dåligt när jag skrev det...men va fan IG? det finns ju fatiskt nåttsom heter G-, varför kunde jag inte bara fått de?! Hmm...

Kvällen lär iaf bli spenderade med Jenny :)  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0