Brist på pluggvilja

Första dan avklarad. Inte så mycket att avklara direkt eftersom vi bara hade två lektioner, men B-klassen däremot slapp ju hela dan :O eftersom dom har samma lärare i fysik som i matte så gick två lektioner bort för dom istället för en (som för oss). Så då fick dom vara hemma istället, medans vi andra pluggisar fick sitta i skolan typ 2 timmar för mycket. Och inte nog med det så har jag massa plugg nu :( Det är fett drygt asså, för jag har verkligen ingen lust alls i världen att plugg och innan lovet kunde jag typ sätta mig med skolarbeten istället för att sätta mig vid datorn. Om det ändå alltid kunde vara så .... hmm
Nu skulle jag iaf behöva leta fram fakta till ett engelska arbete och ett naturkunskaps arbete, men känner som sagt inte för det alls, men antar väl att jag får ta mig i kragen nu och göra det iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0