Breakfast

Det bästa med helger är nog att man alltid har så mycket tid på sig. Som i morse när jag vaknade, då kunde jag välja om jag ville somna om eller gå upp. Och till frukost kunde jag verkligen ta tid på mig o göra en riktig hotellfrukost :O Nog det bästa som finns asså :D
Så idag blev det: te, juice, macka me ost, ägg, vaniljyougurt och melon :D Mmm, mums



Ikväll får jag se vad som händer, jag har iaf bestämt med Anna att vi ska vara så de lär det bli. Men vad vi ska göra har vi inte bestämt, antingen åker vi till Emma som fyllt 18år och är där (om jag får ta med Anna) eller så hittar vi någon annan stans att vara.. får helt enkelt bara vänta se (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAAHAH KOLLA DENNA VIDEOBLOGGEN, BLÅÅÅST BRUD!!



http://knowles.blogg.se/2009/march/video-updateeeeeee.html#comment

2009-03-14 @ 13:43:52
Postat av: Julia

vilken nyttig frukost:P

2009-03-14 @ 15:08:59
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0