Back in The days

Saknar verkligen alla sjukligt roliga stunder man hade förut, med tha gang!
Det är nu när man splittras som man ångrar att man egentligen fick så fina vänner, för hade man inte det så hade man inte behövt sitta som jag gör nu och längta tillbaka.
Inga kan iaf ha lika roligt som vi hade!


"Dehärär klass nio från Rådmansö skola"


Gissa stället!?

Jag: hmm, vi behöver 12 stycken dankar för att vinna och vi har bara 8...
Martin: aa, fan vi kommer aldrig vinna...
"Anna och Frida snilleblixt!!!"
Jag: Men JAG VET :O!! Om vi tar dina dankar martin och kevins dankar så får vi ju 12 dankar!!! :D
Anna: JAAA, preciiis vad jag tänkt!!! :D
Guiden: hahahha!!!.... *host* *host*
Kevin: *suck*...

Kommentarer
Postat av: aanna

ååååhh fyfan va jag saknar den tiden :( <33333

2009-03-11 @ 19:18:10
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0