Back in order

Nu har Thomas Änliigen kommit tillbaka!! :D Var kul att träffa han igen :) och imorn firar vi ettårsdag. Tror knapt att de e sant. Känns som det gått 3månader eller nått :P Vad vi ska göra har vi iaf inte kommit fram till än, men han har två biosupé biljetter som jag tänker försöka få han att använda (;

Var ju med Anna igår och det var som vanligt roligt :) Som vanligt blev det mest svull och tv. Och vi kollade på Big Brother 2003, asså måste typ köpa de andra big brother, så jävla bra de är asså :D

Sen på morgonen så bestämde vi oss för att vi skulle åka in till Norrtälje o sola, men innan vi gjorde det så gjorde vi dedär tredje hålet i mitt öra som jag snackade om innan :P Fast eftersom jag har haft hål där förut så var det typ skit enkelt att göra ett nytt (: Vilket gjorde mig väldigt glad ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0