9 Mars

Fyra veckor kvar till Påsklovet, har typ redan börjat räkna ner men det lär dock inte bli några lugna veckor direkt då vi redan har flera prov insatta i kalendern.
Idag har jag iaf varit riktigt flitig, slog upp skolböckerna i princip direkt när jag kom hem, fast ändå har jag inte gjort så mycke nödvändigt skolarbete men skolarbeten är alltid skolarbeten och räknas även fast det är stort eller litet (;
I morse så försov jag mig också, dock hade vi ingen lärare första lektionen så behövde inte vara orlig att jag skulle få någon röd markering på det :) Men vi håller på med ett litet arbete som jag och Emma hade lovat varandra att vi skulle jobba stenhårt med på den lektionen, så det kändes inte sådär jätte shyst att jag inte kunde komma dit i tid men gissar väl att jag får jobba ikapp henne hemma istället :P


Kommentarer
Postat av: evelina

svar: ja precis :)

allt bra annars?

2009-03-10 @ 17:50:51
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0